Pysselkväll

Jag var så sugen att pyssla med något ikväll.
Kicki på jobbet sa att jag kunde komma & måla deras tak i kontoret om jag ville pyssla...men nä jag tror jag avstod det faktiskt :))

Johan har tråkigt nog åkt till jobbet med flyget på morgonen så ikväll är jag själv och hade en massa tid till att göra det jag ville. Så detta blev resultatet!

På spjälsängen som kommer att användas som sovamiddagsäng till att börja med. Lillan vill man ju inte ha i eget rum den första tiden...eller kanske inte på väääldigt länge :) det lär man ju se med tiden.

Före (tog bild på andra gaveln då jag var för snabb & fixa klart innan jag fotade)
Efter
Först skrev jag med blyerts så jag kunde sudda då det blev fel.
Sen skrev jag med svart permanent penna så man kan torka av då man städar...
Har ledig dag imorgon då jag jobbar på lördag. Så jag kanske åker iväg & köper ett svart spjälsängsskydd.
Tror vi har bestämt oss för den färgen. Vit eller svart var frågan...kanske skulle behöva något mörkt i rummet då allt annat förutom gardinen är vitt :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja att ha syskon eller familj långt bort är jobbigt:/ Håller tummar för att de ska flytta uppåt landet;)



Ni är inte sugna på att flytta upp?:) Det förstår jag att de gör, se till att verkligen njuta av det!! Jag tror man behöver den här tiden innan, iaf jag :) Sen har man verkligen inte samma ork i kroppen som förr;)



Ja den tycker jag ni ska se, med tanke på att de är 4e filmen så tycker jag att dom lyckas bra :)



Vad mysigt de blev med spjälsängen! Riktigt fint! :) Oj, vilken konstigt kommentar detta blev, haha :D

2011-05-18 @ 23:07:04
URL: http://jennylundberg.blogg.se/
Postat av: Emelie Brocka

Vad fint

2011-05-19 @ 12:38:35
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet
Postat av: Elin - Blivande Mamma.

Jäääääää*lar vad fint!

Vill också ha nåt sånt ju :)

2011-05-19 @ 17:11:40
URL: http://elinpantsar.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh vad fint! Vad duktig du är! :)

2011-05-21 @ 21:02:14
URL: http://shabbychicme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0