Sugen att baka

Har funderat på att baka punchrullar (dammsugare) någon dag framöver.
Ikväll hade det blivit så sent innan allt skulle vara klart eftersom jag måste iväg & handla innan.
Kanske någon annan dag denna vecka. Men att det skulle vara kul att testa!


Har kollat in en massa recept som jag ska baka & fylla frysen med gofika då jag har mina lediga dagar här framöver. Nu är det ju som sagt bara denna vecka & nästa kvar att jobba. Känns lite konstigt men ändå skönt. Börjar känna mig tyngre & andningen är tung när man sitter i behandling & magen trycks ihop.
Men det går bra än iaf! :)) Så stor är ju inte magen ändå...ÄN :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

De är sjukt gott, ja mjukkaka är ju ett måste till jul de är som du säger en tradition:)Var faktiskt första gången jag bakade det, mamma brukar alltid göra dem;) Däremot ska jag ta hennes recept, tyckte inte dessa blev lika goda, men då har man ju prövat iaf, Chrille gilla dom iaf:)



Haha, dammsugare! De hade jag tänkt baka idag, men blev inte idag står däremot på min "att-baka-lista":) Skulle vilja ha blå marsipan..men vet inte om det går att få tag på? Finns ju att beställa på internet men det kändes så krånligt.

2011-05-31 @ 22:04:16
URL: http://jennylundberg.blogg.se/
Postat av: michelle

OH JAG har med funderat på att baka dem :) Berätta sen om de var lätta :)

2011-05-31 @ 22:53:36
URL: http://skonhetsexperten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0