Decoupage!

En ny syssla för mig här hemma där fantasin kan flöda!:) Inhandlat på Kontorsteknik i Älvsbyn, deras blogg har ni HÄR!
Jag har pysslat & Melody sovit ute i vagnen efter att vi varit på prommis genom stan för att se lite folk...
Har börjat med dessa kartonglådor med form av en krona, köpte även en låda me fack för ex Te som jag ska pyssla på sen då tid finns till.
Resultatet av först gjorda locket på en av askarna...jag har använt mig av servetter...
Riktigt kul!
Ska in dit till veckan också då jag kommer upp igen & inhandla dessa fina papper..

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Åh, så fint du gjort det! Sött!

2011-11-24 @ 17:03:38
URL: http://Mummse.bloggplatsen.se
Postat av: Ida - Mamma till Vilda & Liv

Men shiiit vad duktig du är! Superfint!!



Ja det är ju som vemodigt att packa undan urvuxna kläder. Hittills är det typ två plagg Liv vuxit ur. Med Vilda gick det betydligt fortare ;p

2011-11-24 @ 20:19:50
URL: http://elfvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0