Nyss så träffa jag en krokodil.....

Jag brukar sjunga åt Melody & klappa henne på händerna. Då skrattar hon som bara den, det kommer inget ljud men ett stoort leende så hennes smilgropar kommer fram! Sötot!
Vi (läs jag) sjunger bla: I ett hus i skogens slut, blinka lilla stjärna, osv men hon blir gladast åt krokodillåten :)

♥Nyss så träffa jag en krokodil som körde runt i en bil,
han var så tjock & fet & blåste i trumpet,
men bilen var för trång & svansen var för lång,
så den fick ligga på ett litet flak där bak! :)♥

Kommentarer
Postat av: Helena

Vår lilla tjejja har oxå smilegrop, fast bara en. Älskar smilegropar!!

2011-09-21 @ 13:58:55
URL: http://halajna.blogg.se/
Postat av: Ida - Mamma till två Prinsessor

Så härligt :D Längtar så mycket till Liv ska börja le :)



Jo, det var ju faktiskt grymt fiffigt med ett bord till bumbon! Både för att det känns som att dom sitter fast bättre, och för att dom kan ha leksaker där osv :)

Haha, ja Liv har bara en endaste tutte som duger, så det blir ju lite panik ifall man råkat glömma vars man lagt den ;p

2011-09-21 @ 14:09:08
URL: http://elfvin.blogg.se/
Postat av: Helena

Ja man nojjar för minsta lilla:) åh du jag måste nog ta reda på strl på vår klänning oxå.. Vi har med en sån jag, mina kusiner + kusiners barn och syskonbarn haft.. Men inte alls tänkt på storleken..Anna här, Våra sessor gottar på sig i all världens fart! Man vill säga stopp för ett tag!!

Du verkar så pysslig, Im not! Hoppas du kan bidra med lite tips här i bloggen...

2011-09-21 @ 17:04:45
URL: http://halajna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0