Sova i vagnen

Vi sov väldigt länge idag jag & Melody, Johan ringde & väckte mig 10.15 :) Bra! Jag steg upp & fixade mig i lugn & ro, sen vaknade lillan kl 11.00. Vilken morgon...inte alla dagar som börjar så...igår sov vi till 8 på morgonen & det är nog det tidigaste vi stigit upp :) så vi kan verkligen inte klaga på hennes nattsömn :) Dock är hon ofta ganska pigg sent på kvällen & somnar oftast då vi lägger oss mellan 22-00 någon gång, det varierar. Det blir ofta att hon somnar i famnen då vi sitter vid tv:n på kvällarna. Hon är precis som hon var i magen...på kvällarna var det ofta mest livat i magen & på morgonen funderade jag ofta om hon levde där inne eftersom det kunde gå till lunch innan jag kände några rörelser vissa dagar :)   

Såhär skönt är det att få på vantar & mössa innan man ska sova i vagnen, man börjar nästan sova innan...

Kommentarer
Postat av: Ida - Mamma till två Prinsessor

Men mysunge! :)

2011-09-27 @ 15:02:42
URL: http://elfvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0