Träffat vänner....

Idag har Melody träffat både Sally och Elsa. Jag tog en prommis på morgonen till mamma som jag sedan umgåtts med hela dagen då hon var ledig. Syrran kom förbi och efter lunch gick jag & mamma på lite ärenden och hann med besök hos Erika och Sally. Jag blev hos mamma till kl 19 innan vi prommade hem jag & Melody. Som tur var satt lillis klarvaken i vagnen och skrattade då jag busade med henne hela vägen hem 20-30 min kanske. Inte illa för att vara den tiden på kvällen, hon fick springa av sig en stund i då vi kom "hem", sedan amma och äta välling och nu sover hon sedan ett bra tag tillbaka. Jag sitter och ser tv och inväntar att jag ska få sällskap. Annelie (svärmor) är och hämtar svärfar och Johan.


Kommentarer
Postat av: Saran - Mamma till Julian <3

Åh, det hade vart kul att få träffa er! Kanske vi kan ta en promenad eller något om ni är kvar i Älvsbyn över påsken? :)

2012-04-05 @ 08:53:05
URL: http://saharan.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0