Fixar & vaccinationsdag

Började dagen med ett besök hos Viola på BVC. Melody fick sin vaccination och det gick superbra. Grät inte över första men över andra men det gick snabbt över. Hon skrattade och hade show där inne och visade sina skills :)
Jag berättade att vi skulle flytta och våra planer med allt.
Nu återstår bara att se om detta leder till någon vaccinationsfeber.

Jag lagade lunch till Melody: Lax, morötter, potatis & dillsås. Jag åt pizzarester vilket jag inte ville ge henne. Sen har hon sovit och jag syr gardiner till huset. Måste sysselsätta mig med något idag då vi inte har några planer med andra. Vill avvakta till imorgon och se hur hon mår efter sprutorna, kan vara bra att bara vara hemma också. Kanske en minisväng och jämföra det sista tapetvalet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0