Ikväll

Melody åt middag tidigare än mig så hon fick en nektarin medan jag åt min middag. Med sin gaffel åt hon bit för bit tills det var slut. Ser så sött ut då hon håller längst ner på gaffeln för att bli mer pricksäker.
Nu är det bus på golvet som gäller tills det är dags för läggdags vilket är när som helst...men ikväll är en sån kväll som vi har det så mysigt på golvet och jag får massa mys, pussar och skratt så jag vill knappt lägga henne. :) vissa kvällar är det tvärtom och då är egentiden som väntar väldigt skön att få och den är man väldigt bortskämd med att ha nu då det oftast är läggdags 19-19.30 och morgon tidigast 8 :) idag sov hon en eftermiddagslur och då kan hon var uppe lite längre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0