Köket är uppe!

Och JA så fint det blev!! Eller hittills det vi sett och gjort iaf :) det fattas kakel, bänkskiva & alla vitvaror. Behöver ha dit både en elektriker och en rörmockare för att dra om och fixa lite. Behöver vatten till side by siden och sånt och dra om fläktröret osv
Idag har t.o.m jag kunnat hjälpa till med köket, satte ihop alla lådor med frontar och det var så galet enkelt med den lösningen som var!
Ikväll åkte Johan mot Umeå för jobb i veckan och jag & lillis stannar här uppe. Är så nyfiken att se alla tapeter de ska sätta upp i veckan :)


Kommentarer
Postat av: Hanna - sjuksköterskestuderande

Vars är det ni har flyttat? :-)

2012-08-26 @ 22:43:18
URL: http://mittliviovik.blogg.se
Postat av: Johanna - Fotoblogg!

Åh det är så skoj med hus! Så mycket man kan göra så man får det som man verkligen vill ha det. :)
Hoppas att få se bilder sen när allt är klart oxå!

2012-08-27 @ 12:21:23
URL: http://lionfish.blogg.se
Postat av: Vendela

Hejsan,
så roligt med renovering och nytt kök! Vore kul om du vill visa upp det på Byggla. Om du mailar mig så berättar jag mer. Vill du visa upp det får du en byggpresent! :)
Mvh
Vendela på Byggla

2012-08-28 @ 08:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0