Lördag

Oj vad jag känner att bloggen blir undanskuffad av mig numer....jaja...
Idag har jag iaf shoppat lite till. En hel del nytt i både min och Melodys garderob. Känns kul. Melody och Johan stannade hemma och jag kunde gå i lugn och ro för mig själv, tog en snabblunch med Monica inne i lunchrummet på nollnitti också.
Ikväll har vi låtit lillis sova en eftermiddagslur så hon orkade vara vaken länge och så prommade vi till Lars och Monica där vi träffade några fler. Johanna blev poppis hos Melody då hon bjöd henne på bröd och sedan en visp att slicka grädden från! :)
Bild från Lars & Monica, älskar denna spegel!


Kommentarer
Postat av: emelie

ska ni köpa huset ni bott i sommar eller ska ni bo kvar i lägenheten i Umeå? :)

2012-08-12 @ 12:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0