Middagsgäster

En trevlig kväll med Monica & Johanna. Jag fixade kräftpaj, sallad, bröd och lite rose. :) Melody somnade i sin vanliga tid och sen har det blivit surr i soffan för oss. Såklart tog jag ju inte en enda bild från kvällen....
Fick oss även några roliga skratt då vi körde en snabb återblick på gamla bilder på mig & Johan. Efter snart 10 år tillsammans har det hänt en del :)
Och bilderna på mig som liten ser man inte en enda likhet på! Eftersom jag inte kom ihåg att fota ikväll kan jag visa 2 bilder på mig som liten. Lägger ut de söta bilderna, oj vad det finns andra som verkligen får en att skratta men så kul ska vi inte ha här på bloggen. Nog för att jag kan dela ned mig av många saker men verkligen inte allt! :) haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi ja kommer ihåg va du sa om de första kortet i blå kläder..
Att du hade "pippi" i håret!!!!! /sis <3

2012-08-15 @ 11:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0