Nolia idag!

Vi drog iväg jag & Johan, Melody var med farmor & farfar. Skönt att kunna gå i lugn och ro och färdas snabbt fram och tillbaka. Vi hade en hel del att titta på. Skoter, blandare till köket, diskho, bänkskiva osv Jag/vi hittade en blandare som vi båda fastnade för!! Åkte förbi och tog hem provbitar på olika granitskivor till köket, äntligen har vi fastnat för en som känns bra! Nu ser jag äntligen köket framför mig, känns som att det kommer bli riktigt fint, passa oss och blir som vi hade tänkt oss. Lilltoan på övervåningen som vi ska renovera har fallit på plats också och nu är det bara att beställa det vi valt :) Melody fick sig 2 nya mössor idag, supersöta!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ååå dom är så fina dom där mössorna! Selma fick den rosa med elefanter och apor på kyrkmarknaden i Öjebyn och hon älskar den (mamman hennes älskar den oxå) ;)

2012-08-08 @ 21:42:53
URL: http://www.karriarmorsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0