Vår blivande 1-åring!

Vi firade Melody idag. Som jag skrev tidigare så är vi i Umeå och har fullt upp med både visningar för lägenheten, fix inför renovering i huset och sedan ihoppack och en flytt som väntar. Vi kommer ha fullt upp här framöver så det kändes som att det passade bäst i att fira henne i förväg, hon fyller inte förrän 19:e egentligen. 
 
En väldigt lyckad dag med en massa fika, surr och paketöppning blev det. Vi är jättenöjda och det verkar Melody också vara fast hon nog inte förstod så mycket, lite konstigt då alla sjöng och sedan kom en stor tårta ut på bordet med ETT ljus på och tårtan fick hon dessutom en bit av :) hihi Men hon åt med glädje kan jag lova! Först ville hon inte ta i biten efter 2 försök med handen, hon tog istället upp sin sked och började äta med den!! Söto! Men sen var den så god att det blev att äta med både hand och sked...samtidigt! :) 
Vi fick sol och varmt väder och vi kunde öppna upp uteplatsen där vi hade dukat långbord för alla, det kom en regnskur efter att alla åkt hem :) Tack för den turen!! 
 
 
Ja som ni ser gick det i rosa tema, hehe. Hade kvar både duk & serpentiner som blev över efter dopet, passande användning denna dag! :) Blev så fint här ute!!
Mumsigt värre med tårta!
En del av fikat som jag gjort :) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pauline mamma till Leya

Vår tös blir också 1år snart, oj så tiden gick snabbt.
Kan du inte lägga ut recept? Jag har inte så livlig fantasi när det gäller bakning men tycker det är roligt när jag väl får vara kreativ.
Grattis "stora" tjejen nu :)! Gud va go hon ser ut :)

2012-08-05 @ 23:08:07
Postat av: Anonym

duktig du är

2012-08-06 @ 07:06:33
Postat av: Helena

ååhh vilken mysig dag det verkade vara och gud så duktig du är!!!
Emma, tänk att våra små skatter snart blir ett år.... jag kan inte förstå det!!

2012-08-06 @ 07:29:39
URL: http://halajna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0