Borta bra men hemma bäst

När jag kom hem väntade en glad Melody i hallen. Hon hade nyligen ätit lunch och kissat på pottan och strax var det dags för dagsvilan, tur jag han hem innan den!!
Lite roligt att se hur hon skulle reagera. Hon busade och vickade fram & tillbaka med kroppen och skrattade. Samtidigt ville hon äta upp snön som jag drog in på hallmattan. Haha, jag skyndade mig att plocka upp henne och sen kramades vi länge! Ville inte alls lägga upp henne i hennes sovrum för att vila middag. Men det var ju dags för det och så fick det bli.

På nedervåningen hade Johan överraskat med en jullunch och vi tände första ljuset. Känner mig efterlängtad av både liten & stor! :) mys för första advent.


Kommentarer
Postat av: Anonym

mys!

2012-12-02 @ 19:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0