Mera shopping

Tydligen fick jag inte nog med shopping i Sthlm :) idag åkte jag & svärmor till Piteå för att leta jultyg. Och bara sådär så fann jag ett som jag hoppas ska bli fint i vardagsrummet, på rea var det dessutom! Kanon :) bild kommer upp då det är klart.

En hel del massa annat fick följa med hem också, b.la mycket jul & inredningsgrejer!

Melody fick sig ett par lackskor inför jul och eventuellt till bröllopet. Hon var så nöjd i dom och ville gå med dem här inne då vi kom hem. Kanske hon ärvt lite av mig i alla fall :)
Glad i hågen gick hon omkring i gallerian då hon fick chansen att sträcka på benen en stund....


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh så söta klackskor :)

2012-12-05 @ 18:41:16
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0