Ringprovning

Igår drog vi in till Luleå stad, prioritering var att prova vigselringen igen samt ge klartecken att skicka iväg beställningen som vi gjorde klart med dem förra gången vi var där. :)) Ville såklart kika på den en extragång och sätta den på fingret för att känna om jag fick samma känsla som första gången jag testade den. Och det fick jag, den är bara så fin. Den passar mig...känns ändå lite läskigt att ha valt en ring man ska ha på sitt finger resten av livet! (vilket jag hoppas på, tror, vill...ni fattar) ;)
 
Det finns massor att välja bland och det är inte bara ringen utan allt...har jag valt rätt klänning osv allt har gått så problemfritt och jag/vi har inte funderat så mycket. Det får en ju också att tänka...blev det rätt, tänkte vi igen det vi valt osv blablabla det går att hålla på hur mycket som helst fram och tillbaka med tankar och önskningar. Haha men det har ju känts bra direkt och då har det fått bli det. Klänningen och allt därtill har Johan självklart inte fått se ;) sen är det nog mer jag som tänker lite extra då och då, tjej som man är :)
Känns som om jag inte håller er uppdaterade så mycket kring bröllop och vigsel men just nu är det väldigt lugnt. Vi har julen framför oss och sen lär det ju bli en hel del fix efter att nyår varit. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vad skoj och måste vara en speciell känsla :)

2012-12-20 @ 20:31:28
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0