Bjudmiddag

Oj så mätta vi är i våra magar ikväll efter denna middag! Min födelsedagsmiddag var det bl.a...svärmor och svärfar bjöd oss till dem och jag fick också 2 presenter.
Någon som sett "Halv åtta hos mig" i veckan då de var i Umeå? Denna efterrätt gjorde en kille i tisdagens program om jag inte minns fel. Ikväll blev vi bjudna på samma! Oj så god den var, ska garanterat göra den någon gång vi har middag här hemma. Vem är sugen att komma och äta hos oss?! Hehe
Melody sover nu i sitt rum...hon ville inte riktigt ta sig tid att sova middag idag mer än mellan 10.30-12.00 så behöver jag säga att hon kl 19.45 somnade ganska snabbt efter kvällsätningen :)
Hon höll sig vaken då vi gick hem med vagnen ikväll efter middagen, vi hade sittdelen så hon kunde se. Hon trodde sig väldigt bra under middagen ändå trots övertrötthet...men att vara borta blir ju såå mycket mer intressant så varför sova då man kan vara vaken?!! :) Men vi var ju flera som kunde underhålla henne med leksaker och bus under eftermiddagen/kvällen...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mmmh gott! Vi vill också ha :)

2012-02-25 @ 22:03:26
Postat av: Hanna

Grattis i förskott, eller har du redan hunnit fylla? :) Ser verkligen smarrigt ut!



Sv: Tack för tipset! Hade ett par från KappAhls barnavdelning när jag var preggo med Astrid, som jag vek ner under magen, men det var inte så himla skönt.. :) Ska kolla efter dem nästa gång jag är till Luleå :)

2012-02-26 @ 08:19:12
URL: http://hannovsky.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Mums så mumsigr det där såg ut =)

2012-02-26 @ 15:23:22
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0