Igår...

Ja som jag skrev igår hade vi verkligen full rulle hela dagen! Melody började dagen med sin förmiddagslur ute i vagnen på balkongen medan jag förberedde kvällens middag & mys. Såg även att traktorn var ute och skottade parkeringen så jag klädde mig och gick ut och sopade(läs grävde!) :) fram bilen och körde bort den så traktorn kunde skotta av parkeringsplatsen! Grymt skönt för det var garanterat nästan 3 dm snö på bilen!!
In efter det och invänta att lillis skulle vakna och sedan drog vi på busplaneten dit Sandra & Lina också skulle med sina små.
Melody somnade i bilen på väg hem och jag la bara över henne i vagnen då vi kom hem och gick till BVC och samlades för föräldraträff. Ammade där innan vi gick hem och hoppade i bilen igen, drog på Ica och köpte tulpaner till Monica som fyllde år, hade fler presenter till henne & även en till Marlon som också fyllt år.
Där blev det både tårta och fikabröd med kaffe och surr, sen drog vi hem och gjorde klart middagen till mig & Johan, det blev middag direkt han kom hem 19.00 och Melody fick sitta med oss vid bordet och äta sin kvällsgröt. Sedan läggdags för henne efter lite pappamys.
Sedan bjöd jag Johan på min överraskning till efterrätt :) Oväntad men omtyckt och såå mätta vi var! :)

Såg rätt gulligt ut där de sitter i varsin matstol innan vi bar dem till bordet då vi skulle äta, ser små ut i den "stora" lokalen...

Då vi var och grattade Monica var det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0