Packar!

Johan jobbar, Melody sover och jag packar inför en Älvsbytripp! Ser fram emot morgondagen då jag är framme. Våra grannar håller koll på lägenheten åt oss, Johan åker bort på jobb, jag & Melody bilar mot byn imorgon! Nu var det ett tag sedan och jag skrev ju tidigare att jag hade släktlängt så det ska bli kul :)

Mamma har bokat in en fotvård så nu har jag packat allt jag behöver till det och lite till :) Kanske en brynfärg också om väten vill jobba med mig? Borde nog införskaffa ny och en kraftigare om jag ska färga fransar & bryn, var ett tag sedan jag gjorde det hemma då jag bara gjort det på jobbet tidigare så väten hemma kanske har blivit dålig och är dessutom egentligen för svag. Men på mamma kan man testa om hon verkar behöva det?. Haha. Blir det inte färg så blir det inte, då får hon iaf fina fötter :)
Nu ska jag packa klart min & Melodys väska så vi har med "lite" kläder också :)

Kommentarer
Postat av: Saran - Mamma till Julian

Åh, det hade varit kul att träffa er om ni ska upp! :) ni får komma in och säga hej på Vero Moda om ni gör stan i luleå någon dag ;)

2012-02-05 @ 12:17:57
URL: http://Saharan.blogg.no
Postat av: Hanna

Den var super god,du måste testa den Emma! :) Jag och Cristofer tryckte fort i oss hela kakan!

2012-02-05 @ 20:52:48
URL: http://hannaamandaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0