Andra tanden!

Och sen kan jag meddela att jag har fått känna på hur vass dom är! Aaaaj!! :) Haha
Jag är beredd då jag ammar & hon håller på vara mätt för då kan hon hitta på bus! :) Bilden är tagen för 2 dagar sedan och bara idag ser man att den kommit upp mer...det går fort & man kan ju förstå att det ska klia osv. Vi har inte märkt så mycket på Melody mer än att hon kan ha vissa nätter då hon sover lite oroligt...ont el bara mycket intryck på dagarna. Man vet aldrig, hon somnar snabbt om igen då hon får nappen.

Kommentarer
Postat av: Helena

nemen oj, titta så sött!!'ja du se upp, hahaha!!

2012-01-31 @ 21:05:07
URL: http://halajna.blogg.se/
Postat av: 20 år och mamma till William och gravid

svar: Ja jag skrattar som du "haha" vilken debatt det blev även fast inlägget jag skrev inte var det minsta inriktat att peka ut folk eller få mammor som har sina barn på dagis känna sig vara sämre mammor. MEN självklart de föräldrar som har sina barn på dagis tycker det är bäst, vad annars skall de säga? Om de inte hade tyckt det varit bra hade de väl gjort något åt det. Sen vet jag att många hetsar upp sig för det finns en del skuldkänslor hos folk som jag kanske river upp i ett sådant inlägg men självklart gäller det inte alla.



Alla gör som dem vill men mitt inlägg var bara ifrågasättande, handlar det i alla olika fall bara om pengar o jobb eller handlar det om att man e rätt trött som mamma att bara gå hemma med sitt älskade barn. Vet att många känner så och det är ju lite sorgligt även om det är förståeligt för vissa. Dock kan jag få jobba en dag o sen efter dagen är slut ÄLSKAR jag så himla mkt att vara med min son o kunna vara med honom igen, och då jobbar ju jag bara extra typ några få gånger i månaden. Förstår inte sen hur de skall bli när man jobbar heltid, gosh kommer kännas som man aldrig spenderar tid med sitt barn (och det är de jag vill iaf skjuta på så länge som möjligt) =)



Allt är för i övrigt bra med bebis magen, visst blir man orolig då och då men de skall bli skönt när jag känner mer sparkar i vecka 20. Nu e de inte mkt man känner, ibland inget alls som e förståligt men man blir ändå osäker " tänk om de dött eller så" :(



KRAm

2012-01-31 @ 22:55:08
URL: http://mittlivv.blogg.se/
Postat av: Emma

Det gör så ont när dom biter en då man ammar. Smärta! Haha, man är alltid beredd nu när man ammar. Min dotter har precis fått sin tredje tand och en fjärde är på väg. Dom två första tänderna hade vi inga problem men nu verkar hon ha jätte ont :-(



Du har en jätte söt dotter!

2012-02-01 @ 11:15:11
URL: http://emmanordstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0