Haha

Igårkväll gjorde vi lite nytta ute på gården. Johan klippte gräset och jag (& Melody) rensade ogräs. Tutten i hennes mun ville åka ut mer än en gång och snabb var hon att stoppa in annat som exempelvis jord, bark, en blomma...ja ni förstår! Såhär såg hon ut då vi kom in och då hade jag ändå borstat av den mesta smutsen innan vi gick in. Behöver jag säga att vi hoppade i duchen båda 2 :)
Idag har vi haft en lugn dag. Johan har varit och hjälpt bror och jag & Melody har varit hemma och inte gjort så mycket mer än lekt och tvättat kläder. 

Kommentarer
Postat av: Elin Grundström

Men vilken liten trädgårdsgumma :)

2012-07-02 @ 21:20:10
URL: http://Lantdrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0