Bakdag och lite ärenden

En lugn förmiddag medan Melody sov ute i vagnen. Jag bakade denna kaka som vi mumsade på efter att vi ätit lunch. Sedan blev det ärenden för mig & min moster & Melody. När vi var på sjukhuset och hälsade på en släkting tog jag upp lillis från bilstolen och kände att hon var blöt genom hela bodyn och byxan...kiss! Jaja bara byta till extrakläderna...trodde jag ja...kanske vora bra att börja med att ha med några! :/ Men en ny blöja fick hon och fick sedan sitta med sin tunnare fleece ovarall. Det gick det med och hem kom vi sen så hon fick kläder på sig igen :)
Ikväll ser det ut att bli en sväng på barnenshus öppetkväll, Johan får stanna hemma och lägga Melody :)

Ful men god blev den...fotade såklart från den finare sidan där det inte släppt så mycket från kanten :) Var för snabb att ta bort den från formen. Men lika god & uppskattad för det :)

Blommorna blommor ut mer...

Kommentarer
Postat av: Rutmarie

Kan du inte lägga ut receptet på kakan. Ser ut som om det är den min son älskade när min moster bjöd på den , men jag har inget recept.

Kram

2012-03-01 @ 19:27:01
Postat av: Pauline - mamma till Leya ;)

Vill me ha recept tack :)

2012-03-05 @ 20:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0