Vi lever :)

Vi lever fast vi stundtals igår trodde att vi inte skulle göra det! Haha Att inte få behålla vätska och sedan amma några gånger om dagen var ingen bra kombo. Vi orkade iaf en minisväng med vagnen på kvällen och handla lite nyponsoppa och sedan direkt hem igen och lägga sig. Jag ammade lillis och Johan gav sedan godnattvällingen och la henne kl 20.00 då jag knappt kunde stå upp utan att vilja tuppa av. Sedan fick han servera mig nyposoppa och rånmackor så piggnade jag till igen :)
Idag mår vi bättre, magen är lite kass men det städas och tvättas upp allt som bara går in i tvättmaskinen! Idag ska vi vädra ut alla baciller!! Än så länge har inte Melody fått det och vi håller alla tummar & tår på att hon ska klara sig!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja usch jag minns hur det kändes! Fast inte amma biten dock. Krya på er! Kram

2012-03-14 @ 09:58:07
URL: http://linnaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Usch!! Krya på er!! Lill Melody har inte åkt på någon kräksjuka? Kramkram!

2012-03-14 @ 14:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0