Fredag!

En dag med Sandra & Lionel. Först lite shopping och sedan picnic ute i parken. Alla åt vi lunch ute, Melody plockade i sig makaroner & hackad leverpastej. Kanske inte låter som en god blandning men hon gillar det :) Vi har även börjat ge vitt mjukbröd med smör & leverpastej till mellis ibland, en riktig favvo hos lilla damen!
Lionel somnade snabbt efter sin lunch och jag trodde Melody skulle göra detsamma. Visst skrev jag trodde....för det gjorde hon inte. Fattar inte vart hon fick sin energi från, men glad var hon!
Blev lite butiker efter picnicen också och då somnade hon till i ca 15 min tills jag började prova "skor" på henne inne på H&M :) hehe mamman får skylla sig själv. Men hon var på bra humör trots den lilla sovpausen och nu sen vi kommit hem leker hon för fullt på golvet och verkar inte ha några som helst planer på att sova :) Får nog bli en tidig kväll istället.
Just det...började blåsa en massa och regnade på promenaden hem, det var nog välbehövligt då det har varit väldigt tung luft idag...hoppas på finväder imorgon!! :)
Så härliga färger i denna dress åt lillis och sen kom jag över denna bikini...49,50:-/del! Bra pris med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0