Igår

Tro det eller ej men igår var faktiskt mamman ut! En riktigt trevlig kväll som först spenderades hos Johanna & Krille med många andra och sedan på Invito där det verkligen var proppat med folk. Riktigt kul. Jag & Johanna blev heltrötta 01.30 så vi gick lite tidigare. Ganska skönt att ligga i sängen kl 02 och titta på klockan & veta att det förmodligen var en enorm kö till jackan då :)

Idag är det Morsdag, och en solig sådan! Härligt att Melody bjöd oss på sovmorgon också till 09.15!! Johan skulle ju stiga upp med henne men alltid svårt att ligga kvar i sängen om man hör dem uppe :) så idag sov vi verkligen länge.

Jag igår...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart kommer dom fina shortsen ifrån? :-)

2012-05-27 @ 15:23:36
Postat av: Jag själv

Jag har köpt shortsen på H&M för ca 2 år sedan :)

2012-05-27 @ 20:13:47
Postat av: Madde

Galet snygga! :) (förstår inte varför mitt namn inte kom med första gången jag kommenterade ;))

2012-05-27 @ 21:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0