Klämma

Melodys lugg börjar bli ganska lång nu så idag köpte pappan hårklämmor då vi var på H&M :) supergulligt!! Jag provade dem på henne och pappan blev såld direkt. Hehe

Sen har jag en väldigt bra Morsdag som efter sovmorgon fortsatte med en sen frukost som innehöll det mesta, tom plättar & nutella till kaffet som avslut och en stor blombukett på det. Sen har vi myst i solen och Krille har varit här och ätit grillad korv på vår baksida. Idag ska vi vara ute till solen går ner känns det som :)

Ha en bra Morsdag alla mammor och såklart en extra tanke till min egen Mamma! :) men henne kan jag inte åka till idag, men snart ses vi!

Bjuder på bilder på lillis frisyr :)


Kommentarer
Postat av: Mamma Evelina

Sockerdocka :)

2012-05-27 @ 17:43:30
URL: http://loon.blogg.se/
Postat av: Jennica - mamma till Melwin

så söt liten tjej :)

vet inte om du såg det jag skrev på instagram till dig. men jag hoppas att jag får chansen att hälsa på dig någon gång på ÖF, haha:)

2012-05-30 @ 19:03:31
URL: http://mammajennica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0