Fotografering

Var på vuxenbarn idag, där vi hade fotografering. Vi kom dit så tidigt så vi fick börja fota oss direkt.
Under tiden han fotade fick jag se bilderna i en dator också. Såg ut att bli himla fina, några där hon log och några där hon var allvarlig och gjorde någon tokig min. Ska bli kul att se sen. Gruppfoto togs det också på alla. Lättare sagt än gjort, Melody ville inte vara still och sen syntes hon inte så bra där vi stod så fotografen sa till och jag lyfte över henne till Mona (som håller i vuxenbarn) där tror jag hon var still vid några kort iaf, får se hur den bilden kommer att bli. Haha vi var iaf med! :)

Sen åkte vi till Erika & fikade och barnen kunde leka en stund till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0