Stockholm

Jag blev så himla shopparsugen, ringde till Åsa förra helgen och frågade om hon var sugen att haka. Snabbt efter det hade vi bokat både flyg & hotell :) impulstripp!

Så idag åker jag & Åsa till Stockholm på en shopparhelg!! Shit ska jag fixa att sova utan Melody i 3 nätter?! Just nu både vill jag och samtidigt vill jag inte. Haha

Johan är jätteglad att få egentid med lillan och jag är såklart glad att få gå lös i alla butiker och se all mysig julskyltning :) det blir bra. Vi bor på hotell så vi ska njuta av gofrukost och äta ute.
Fredag då Johan jobbar passas Melody av sin farmor & farfar, även en stund på lördag kväll då Johan hade planer sedan långt innan. Och de ville varken jag eller han att han skulle skippa bara för att jag hittar på att åka bort ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Fasen vad kul!! Impulsgrejer är ju ändå roligast. Vill också till Sthlm och kolla på den fina julskyltningen :)

2012-11-29 @ 14:22:18
URL: http://Emmaala.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0