Fredag och bajskalas

Klockan är 12.30 och idag har det hänt massor redan. Jag hann fixa mig klar innan Melody vaknade. Hon vaknade då inte på sin bästa sida idag! Huvva vilken liten suris jag haft på morgonen. Gav henne en trasa medan jag dammtorkade så hon kunde hjälpa till. Det var tydligen kul. :)

Emma kom hit efter 10 och henne bjöd jag på lunch och fika, Supertrevligt!
Tyckte det passade bra att ge Melody lunch tidigare då hon verkade hungrig. Kändes som att det skulle passa att hon sov då vi skulle äta sen. Och tyst blev det snabbt i hennes rum där uppe och jag trodde hon sov. Jag & Emma satte oss och åt och så grät Melody till så jag gick upp och tittade. Och ojoj fy och blä. Där satt hon i sin säng, hade bajsat och smetat ut det. Hm....var bara duscha av henne snabbt, dra av sängkläderna och lägga tillbaka henne igen för att sova så vi kunde fortsätta vår lunch! Haha livet som mamma går inte alltid att planera :) Men somnade gjorde hon och Emma har åkt på jobbet nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0