Vi tre

Glömde ju visa att jag & Melody gav pappan sovmorgon och sedan frukost på sängen kl 10 :) mysigt och Melody bara garvade då hon "satt" i sängen och åt sin macka. Hur busigt som helst! "Satt" ja det var min tanke att hon skulle göra men lilla yrvädret klättrade omkring och hoppa ner på golvet och busade medan vi åt i sängen :) såklart väntat också :)
Testade att göra en inbakad fläta på lillis idag & det gick! Skitsöt!
Ikväll blev det en en sväng till Mommo & Janne och surra.
Nu sover lillan och jag ska fixa lite i hemmet :)

Såhär såg jag ut en stund på morgonen innan arbetarkläderna & stövlarna åkte på :) tröjan köpte jag igår.


Kommentarer
Postat av: Lina - mamma till Wilma & Wiola

Va gulligt med en liten flätad Lugg :)

2012-10-14 @ 20:30:24
URL: http://liniz.blogg.se
Postat av: emmah

Vart har du köpt tröjan? Jättefin! :)

2012-10-14 @ 21:31:04
Postat av: 21 år, mamma till William & Ellie

åå va fin tröja, vart e den köpt ? =)

2012-10-14 @ 21:52:44
URL: http://www.mittlivv.blogg.se
Postat av: Emma (Jag)

Tröjan är från Vermo Moda :)

2012-10-15 @ 19:25:48
Postat av: Emma (Jag)

Vero Moda ska det stå såklart!

2012-10-15 @ 19:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0