Fredag

Känns alltid lite extra kul när det är helg trots att jag är mammaledig :) 
Idag steg jag och lillis upp och hon fick ta ett morgonbad medan jag hoppade i duschen som står bredvid. Sen blev det bak av både sverigekaka och scones. En liten hjälpreda hade jag vid mig på en pall vad jag än gjorde i köket. Roligast var när jag kläckte ägg i bunken till sockerkakan. Snabbt gick det, Melody tog också ett ägg från kartongen och kastade ner det helt i bunken! Haha jag hann inte vara med. Fick ta upp det igen och visa henne att man först måste knäcka det på kanten, sätta det i bunken och sen kasta bort skalet för det är dåligt. -Blä sa hon då....hm ja måntro om hon förstod?! hehe 
 
En trevlig mammabrunch blev det iaf och en hel del gott att mumsa på. Alltid lika kul att ses. Nu ska jag gå och väcka lilla damen som sovit middag i 2h....

Kommentarer
Postat av: Maria

Hur länge har du planerat att vara föräldraledig?

2013-04-12 @ 19:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0