Onsdag

En hemmadag idag. Jag har verkligen ett il att städa, rensa och göra ordning i garderober. Rensar bort lillis urvuxna kläder och lägger i flyttkartonger i förrådet och märker upp dem osv

Idag var det blå himmel och sol så jag satte mig på inglasningen med sodoku och mös medan Melody sov middag. När hon vaknade och jag gick upp till henne sa hon -baj! Så det var bara att ta av den torra blöjan och sätta henne på pottan med en bok. Sen sitter hon där inne själv och har inte bråttom! Igår frågade jag om hon var klar säkert 3 gånger och fick till svar -Nä, meja meja. Bara låta henne vara ett tag till då :)


Kommentarer
Postat av: Sandra & Lionel

Söta fina Melody!! Gud så duktig hon är, tror hon får visa Leo hur man gör med pottan :) vi måste höras vid snart, kanske planera in helg att ses, skulle vara så roligt :) Kram på er

2013-04-11 @ 08:23:11
Postat av: Emma

Men gud så duktig tjej! Måst ta itu med Minnahs pottträning snart känner jag, eller se om hon är redo för det först och främst :). Man måste ju spara in herrans massa pengar på att slippa köpa blöjor jämt ;)

2013-04-11 @ 16:20:29
URL: http://Emmaala.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0