Fynd

Rea på Handplockat och jag haffade åt mig dessa. Vi har redan invigt dem till våra middagsgäster ikväll. Grillat älgkött, pomme duchesse med Västerbottens ost i, pepparsås & bea. Duchessen serverades i små "grytorna" och till efterrätt blev det äppelpaj med vaniljsås i hjärteformarna. Snusa på bebis fick vi också! T.om Melody ville snusa bebis sa hon då de kom, kanske hade hon hört att jag pratat om att de skulle komma och sagt så själv :) Lilla Algot var så snäll och go, och Melody var så försiktig med han. Sov gott i min famn gjorde han också, åh så mysigt.

Hunnit med att filéa färsk lax idag också. Gode bra blev det! Fina filéer att lägga i frysen, fiskbuljong gjort på fiskskrädet och imorgon blir det laxsoppa till middag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0