Rita

Melody älskar sin födelsedagspresent, "ritbrädan" Igår kom hon springandes till mig och ropade -Melody måla hjärta, mamma titta, titta mammaaaa!!!! Galet glad var hon.
Jag följde med och tänkte ja men jag tittar väl som vanligt och ser vad du målat. Fick se detta!! Oväntat! Jag blev lika glad som Melody när jag insåg att hon målat 2 dessutom. Jag bad henne göra ett till och så gör hon ett, supernoga med lilla pennan mellan småfingrarna. Lite kul faktiskt. Vi får väl se om det bara var flax eller om hon fixar det igen en annan dag, lär ha varit mest flax och tur :) Det roliga var att se hennes glädjetjut av att lyckas måla något som jag el någon annan brukar måla på den plattan.

Filmade förresten bebis i magen i förrgår. Vilket liv det var där inne, spark på spark och hur synliga som helst utanpå magen. Myspys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0