Tisdag

En lugn morgon. Hann träffa Johan innan han åkte iväg på jobb. Sen ställde jag & Melody oss i duschen, tillslut satt vi båda två på golvet och lekte med plastdjuren som hon skulle tvätta. :) Jag hoppade ur och hann både klä på mig, borsta håret osv innan Melody kände sig klar i duschen. Skönt då man inte har en tid att passa på morgonen och kan ta god tid på sig.

Nu är även Melody snuvig, jag däremot känner mig betydligt bättre idag. 

Vi har varit ut en sväng på byn, fikat på Centrum med mamma och eftersom mammamiddagen blev inställd har vi sen bara varit hemma och lekt. Ganska välbehövligt då Melody verkat lite smått hängig i kroppen i em. Men glad har hon varit ändå 👍 







Kommentarer
Postat av: Pernilla

Härliga bilder :)

2013-12-17 @ 21:05:16
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0