Frisyren

Jag är gift, känslorna från lördagen går ej beskriva. Allt blev så bra och jag kände mig verkligen som en isprinsessa. Bra väder och Matilda vår fotograf fick sig massa fina bilder på oss . Det finns så mycket som hände i lördags. Jag överraskade och sjöng för Johan under vigseln, vi dansade ut från kapellet till "Forever" med Chris Brown och alla blev såklart förvånade och började klappa! Så himla kul och lyckat. Festen, våra vänner, familj och allt de fixat för oss gav oss både skratt och tårar. Dansade kvällen lång och jag ville aldrig att dagen skulle ta slut!

Lägger ut bild på håret. Har inte hunnit så långt att lägga in alla bilder på datorn så det kommer fler sen....


Kommentarer
Postat av: Lina

Stort grattis till eran dag :-) fin frisyr du hade :-) väntar på fler bilder med spänning :-)

2013-02-25 @ 09:34:01
Postat av: Anonym

fin

2013-02-25 @ 14:48:32
Postat av: Pernilla

Grattis Grattis :)

Super fin frisyer och det låter som ni fick en väldigt lyckad bröllopsdag.

Kram kram.

2013-02-25 @ 19:10:02
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/
Postat av: Johanna - Fotoblogg!

Åhh så härligt! Grattis till er! :D
Spännande med bilderna.

2013-02-25 @ 19:41:42
URL: http://lionfish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0