Rekvisita

Therese passade Melody idag medan vi åkte till Piteå och hämtade våra kläder inför bröllopet. Känns bra med de två tillsammans, Melody verkade inte ha saknat oss så mycket då vi kom hem. :)

Så nu har jag min klänning här hemma hängandes i gästrummet på övervåningen med låst dörr så ingen ska se den! Cinderella är verkligen så duktiga och hjälpsamma.
Hittade även lite välbehövlig rekvisita till en del av bröllopsfotograferingen. Skridskor och fina vantar till ;) hoppas jag håller mig på benen bara!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det är så spännande att följa allt inför eran stora dag :)

2013-02-20 @ 20:13:54
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0