Svensexa

Johan är bortrövad idag! Skönt att slippa smussla för han nå mer. Jag lyckades hålla han i tron om att jag var totalt ovetandes om när de skulle ta han! Men svårt har det varit för han har verkligen fattat noll då jag försökt styra om saker på ett snyggt sätt osv, haha överraskad blev han då han blev inkastad i en koffert (bagage) idag på morgonen :)
Och vad kul de ska ha, är nästan lite avis här hemma i soffan men nästa helg är det min tur med en dag med överraskningar! Wihoo
Fick just ett mess av Johan att jag skulle ta hand om han imorgon! Hahaha, klart jag ska ;)

Ikväll har jag haft middagsfrämmande av syrran & 2 av hennes barn. Först ett bad för barnen, sen taco och sen lite gotta på det.


Kommentarer
Postat av: Helena

Vad skönt att höra att vi inte är ensamma om dessa tankar! Respektive kommer vi bjuda(en självklarhet) även om det känns lite knepigt gällande vissa faktiskt!
Min släkt är enkel att att dra in på medan Måns är värre. Fast han "bryr" sig inte lika mkt, Han tycker det är lätt att solla bort! Men då får jag lite dålig samvete hahah! Just nu är vi uppe i 74st, precis som ni!
Börjar närma sig för er känner jag?! Jag längtar efter att få se bilder!!!

2013-01-20 @ 07:50:17
URL: http://halajna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0