Hipp hipp hurra

Ja idag blir man ett år äldre. Jag kom faktiskt på förra veckan att det bara var 5 dagar till min födelsedag, hade helt glömt av det i alla bröllopsplaner och uppvaktning. Tur jag gjorde bullar förra veckan så jag har nå fika idag. Har iaf gjort en tårta och en morotskaka som jag bjuder på hela dagen lång, samt annat småfika. Kastade ihop några mandelsmassekakor med choklad i veckan i tron om att de skulle bli höga fina små toppar.....hm, inte alls vackra kan jag lova. Men goda, så jag bjuder på dem idag ändå! :-)

Här en bild på min tårta. Som vanligt fyller jag botten dagen innan och garnerar den sedan samma dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin tårta ser god ut!

2013-03-06 @ 20:49:59
Postat av: Hanna

Vilken fin tårta :-) Och grattis på din dag,hoppas den varit bra!

2013-03-06 @ 22:54:47
URL: http://hannaamandaisaksson.blogg.se
Postat av: Pernilla

Grattis i efterskott :)

2013-03-07 @ 13:02:32
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0