Temat

Kom på att jag nog inte lagt ut bild på vårt tema till bröllopet. Vet att jag lagt ut det på Instagram men inte här tror jag.
Vi hade svart/vitt med bling, passande till vintertid & passande till mig som hade alla accessoarer i strass ;)

Drinklista, meny, inbjudningskort, gästbok, sånghäfte, rulle med ljus & sång, rispåsar med silversnören, silvriga pussklockor, strass & stenar på borden, svart/vita favoraskar som bordsplacerare med ett chokladhjärta i och vigselprogram som delades ut i kapellet :-) Allt är "hemgjort", förutom favoraskarna som vi beställde :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ser ut som vi har samma smak:) vi ska ha något liknande:)

2013-03-14 @ 18:03:24
URL: http://halajna.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag undrar om du har några bilder på era ringar? Hade varit spännande att se :)

2013-03-15 @ 15:49:01
Postat av: Pernilla

Jätte fint :)

2013-03-15 @ 19:16:22
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0