Ljuvliga dagar!

Sol och värme tackar vi inte nej till. Idag har vi hunnit mycket. Ett besök hos frissan för mig, otroligt välbehövligt att bli av med utväxten som jag sparade tills vi skulle komma hem från Turkiet. Mommo passade lillan under tiden och sen följdes vi och köpte blommor till utekrukorna. Blev så fint här ute med lite blomster. Köpte mig bla engelska pelargoner, riktigt stora och fina. Med bagaget fullt av blommor och en stor jordpåse åkte vi hem och jag började plantera. Melody nöjde sig med att bada i poolen under tiden. :) Skönböna!


Kommentarer
Postat av: sara mamma till Viggo och lillebror Harry<3

Åhh, skicka ner lite sommar till oss i Skåne också va !:) Ser så himla härligt ut. Här bara regnar och blåser det:/ kramar

2013-05-29 @ 15:38:24
URL: http://baramitthjarta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0