Farsdag

Farsdag idag, vi vaknade upp hela familjen i storsängen då Melody kom till oss mitt i natten nån gång. Känner fortfarande att det är så himla mysigt de nätter hon kommer och sover i vår säng några timmar, kramas och myser tätt intill. Lill hjärtat...

Vi klev upp jag & lillis, fixade fram paket och farsdagskort till pappan och tände upp ljus på bordet. 
Mysig frukost tillsammans, sen åkte Johan på samling inför den kommande hockeymatchen idag. Jag & Melody gick till pulkbacken så hon fick åka stjärtlapp och leka i lekparken lite. Efter en timmes utevistelse var det dags för lunch. Nu vilar hon middag och sen ska vi skynda oss till ishallen så vi hinner se pappan på isen. 
Ikväll blir det farsdagsfika, ska styra ihop det sista på tårtan med garneringen jag förberett. Får se om den kommer se ut som jag tänkt mig :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0