Främmande från Umeå och julbak

Vi hade turen att få främmande från Umeå igår till idag! Fina presenter hade de med sig också tokarna :) En stor och mjuk uggla, ett kakfat med fikabröd i trä och en Cheap Monday t-shirt till bebis. Melody har fått en ny favvomjukis och i eftermiddag har hon haft kafferep i vardagsrummet och jag har fått smaka på alla nya fikabröd från fatet :)

Vi har börjat julbaka lite idag efter att vi vinkat hej då vid tåget till våra vänner. -Ta tillbaka dom sa Melody! Ja jag håller med, det skulle vi borda göra men vi får åka till dom någon gång sa jag. Det höll hon med om :)

Arraksbollar och Rocky road blev det idag. Mums! Vet inte vem som slickade skålarna mest, jag eller Melody...men jag vet då vem som blev mest kletig iaf...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0