Fredag!

Vi går in i v 32 idag, helt otroligt så fort tiden går samtidigt tycker jag det aldrig närmar sig advent så jag får börja julbaka och pynta! 
Mysigt med minusgrader ute är det iaf, eldar i kamin och vi är ute varje dag. 
I onsdags var jag på ABF på scrapbookingkväll. Kul med en pysselstund, glögg, lite surr, fika och framförallt ny inspiration! Erika (& Elin) kan verkligen det där. Nu vågar jag knappt in på Kontorsteknik då jag mest troligt kommer handla ihjäl mig på nya tillbehör :) 

En smygtitt på mitt påbörjade scrappade kort ser ni här. 
Igårkväll somnade Melody 19.30, Johan var på dubbel träning så jag mös ner mig i soffan under en filt, hade eld i kaminen och åt av den supergoda müslin som J köpt hem. 



Kommentarer
Postat av: Hanna

Det närmar sig, tänk att ni snart är fyra i familjen! :) Jag längtar också efter att få börja pynta och pyssla, tycker att det blir roligare och roligare ju äldre Astrid blir :) Ha en mysig helg!

2013-11-08 @ 09:12:52
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0