Tisdag & snö!

Äntligen kom snön, hoppas den stannar kvar också!! Vet inte om jag eller Melody blev gladast då vi steg upp på morgonen. En skön hemmadag, steg upp och drog bara på mig leggings och en tröja på både mig och lillan. Skönt att ha under täckbyxor/overall sen då vi skulle ut. 
Åt frukost tillsammans, en sen frukost då vi drog oss till 08.30 imorse innan vi klev upp. Sen har vi varit ute, åkt bob, skottat infarten, gått en promenad & gjort en snögubbe. Sen in och tog ett bad tillsammans, åt lunch och lillan vilade middag och jag fick sällskap av mamma. 
Efter mellis frågade jag Melody om hon ville gå ut igen...-Jaaa!! Så det blev en timme utevistelse på eftermiddagen också. Underbart är ordet! Mer snö och kyla, ja tack! :) 
 
 
-Melody, själv!! Ja testa du....gäller att börja klä sig i tid om vi ska någonstans. Arg blir hon också då det går emot henne men tillslut inser hon att hon kanske behöver lite hjälp. Men mycket fixar hon själv ändå. Både gulligt och inte gulligt då det ska läras och vara både liten och stor samtidigt.... :)
 
 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0