Lördag

Imorse tog vi det lugnt. Långfrukost och mys. Melody som vaknar vid 7 numer sov till närmare 8 imorse, välbehövligt då jag sov dåligt förra natten pga av alla tankar. Inatt sov jag som en stock! 

Hela familjen packade in oss i folkabussen och följde med Melodys farmor & farfar på lite äventyr idag. En sväng till Luleå för att kolla in ett och annat kul. Jag & Annelie kom hem med varsin påse med tyg från Ohlssons tyger. Fin fina, nu ska jag sy kuddar! Annars blev det mest en utflykt. Hemma vid 15 och sen har vi bara myst i soffan. Det pratas om hockey ikväll....hmm ja det blir säkert bra :) kanske skulle jag ta tag i symaskinen ikväll då. 
God middag på 3 ikväll har vi haft, älgkött i ugn. Insåg att vi skulle ha bjudit någon på middagen då vi hade så mycket mat, men men goda rester väntar imorgon istället :) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0