Sommar!

Nu är värmen tillbaka igen. Gräset vi sått grönskar för fullt och behöver snart klippas, det gick så snabbt! 

Vi njuter av dagarna med sol, är ute en hel del på gården och jag tjuvar mig en stund i solstolen när Colin sover och Melody leker i lekstugan. 
Nu ser vi dessutom fram emot att ha semester tillsammans, Johan kommer hem ikväll från Visby och imorgonbitti blir det gofrukost och morgonmys med hela familjen! Vi har inte setts sen i torsdags så vi längtar massor. :) 
Fre-sön åkte jag till svärisarnas stuga med barnen, kul att kunna åka iväg jag med då Johan var borta. När barnen somnat på kvällen satte jag mig med scrapbookingen och började knåpa ihop Colins album. Nu är jag bara några bilder ifrån att vara ikapp! Jag har bara lagt det åt sidan och tänkt att jag ska ta tag i det någon dag...äntligen fick jag tummen ur. Jag har gjort ett sånt album med Melody så det var ju bara till att vara rättvis och göra ett till Colin också :) 

Min matjesilltårta från midsommar, en trött Colin som somnat med nappen fel väg, mina & Melodys kärleksmums med banan i som vi bakade igår, jag som nyfrissad och en härligt solig bild på lillhumlan ❤️






Kommentarer
Postat av: Hanna

Kul att du uppdaterar bloggen :) Även om det är enkelt med Instagram så känns det mycket roligare att kunna gå tillbaka i en blogg , än bara på Instagram. Din Matjesilltårta såg ju förresten dö god ut! Slurp :)

2014-07-01 @ 23:10:53
URL: http://hannaamandaisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0