Magsjuka

Huvva fy och blä! Magsjuka och amning är ingen bra kombo. Gårkvällen var hemsk, 2 klunkar vatten och sedan springa till toan. Idag står tempen på 39 grader och jag har varit sängliggandes hela dagen. Men har iaf fått behålla vätska och "mat" idag. Känns skönt för amningen. De fylldes inte på i samma tempo igår då jag var så urholkad på vätska i kroppen. Tur lilleman är "snäll" och behövde bara äta 1 gång inatt och gjorde sedan morgon kl 07.30 som resten av familjen. Sen har han fått amma med 2-3h mellanrum idag och verkar vara nöjd på det trots att jag känner att de inte är lika mycket i dom som annars. Märke skillnad direkt idag då jag börjat tanka upp kroppen med vätska igen. Melody har fått vara med sin farmor & farfar idag & Johan fick ta en kortare dag på jobbet och komma hem till mig och Colin. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0