Fullt upp

Bloggen har jag glömt denna vecka. Johan har varit borta på jobb mån-ons och det har bara varit jag & barnen. Igår när han kom hem insåg jag att jag knappt stått i köket sedan han åkte iväg. Varje dag har vi blivit bjudna på lunch eller middag hos någon!
I måndags var Melody hos mamma & Janne och jag var på efterkontroll.
 I tisdags var jag & Colin i Luleå och shoppade hela dagen medan Melody fick vara hos sin farmor och farfar. 
Igår var vi bjudna till Emma på tacolunch och där blev vi kvar några timmar. Ändå klagade Melody att hon inte ville hem :) 
Idag ska vi njuta av att Johan är på hemmaplan för han åker igen imorgon. Tur vi har bokade planer för både fre och lör jag & barnen. 

Ett bildkollage från gårdagen hos Emma...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0