Senaste dagarna

En kort sammanfattning: 

Vi åkte till stugan över helgen. Bastade, åt gott och körde fyrhjuling. 
Melody hoppar minst en gång om dagen på sin nya studsmatta som vi ställt på baksidan här hemma. 
Colin har börjat med smakisar & smaskar med god aptit på allt vi testat ge han. 
Jag & Melody har bakat bullar, jag har samlat vuxenpoäng och lekt trädgårdsmästare och klippt båda våra äppelträd och andra träd på gården. Mina frön har börjat gro och är minst dubbelt så kraftiga än vad bilden visar då det var ett par dagar sen jag fotade. Melody blir säkrare & säkrare på sin nya (beggade) men fina cykel :) men än tar hon det försiktigt och lugnt. 

Ja och så några bilder då :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0